總網頁檢視次數

網誌封存

2015年3月18日星期三

醫人者 , 焉能自醫 ?

 
 
 
 
 
 
 
 






昨天有個朋友 , 問我意見 , 因為佢見到個投資班廣告 , 話用幾十萬搵左一個億 ......問我好唔好參加...............( 學費只係一千幾佰 ) 


我話  :   好..........堂就唔駛上啦 , 我叫佢俾十皮個導師 , 叫佢直接幫我搵一佰 , 我俾番五十佢作罷..........如果佢得既...........我俾多一佰佢 , 同我搵兩億 ,  我俾一億佢又點話呀


大家一笑而置之.............原來佢舉例係騰信同銀娛..........都冇問題 ......堂我一定唔上 ,  一句講晒.........我懶呀 , 你同我炒啦 , 不過.....唔得又點先.............


而家個世界.....好似唔吹大 d 冇人信.......... 要吹到你唔信 , 夠膽就俾錢呢睇下真定假.........先 work ..........


不過......能賺過億既人 / 既技巧 , 收你幾舊........... 港女格言  :   真係 ga ..........


哪.......我就坦白講......我只贏過幾樽益生菌 ( 仲係強國既益力加嗟 ) 




Yam














沒有留言:

發佈留言