總網頁檢視次數

網誌封存

2014年10月8日星期三

當行 / 恆星遇上命題時

 
 
 
 

 
 


        
   https://www.youtube.com/watch?v=qKVpS5yFYac




呢篇係一篇較奇異的文章 , 接受唔到既就唔好睇落去了 , 最好有自己既睇法 , 千祈唔好又佔中又唔佔中咁混淆啦


某天...冥王先生覺得月亮小姐在太陽系裡轉得很快很穩定 , 便去問佢用乜辦法可以行得咁快 , 點知月亮小姐反問冥王先生 , 點樣可以減緩自己既速度呢 ?  因為轉得太快令佢唔係太舒服 , 唔自在 ......


宇宙內各行星之軌跡 , 其實在我們已知之科學裡 , 已接近是事實 .....變異既系數在我們人類之時空觀裡 , 微乎其微 , 原因來自整個宇宙之誕生 , 是基於一個已被大部份科學家接受了之定論 ~ 大爆炸論 Big Bang Theory


根据大爆炸宇宙论,早期的宇宙是一大片由微观粒子构成的均匀气体,温度极高,密度极大,且以很大的速率膨胀着。这些气体在热平衡下有均匀的温度。这统一的温度是当时宇宙状态的重要标志,因而称宇宙温度。气体的绝热膨胀将使温度降低,使得原子核、原子乃至恒星系统得以相继出现。


大爆炸后30万年后:约3000度,化学结合作用使中性原子形成,宇宙主要成分为气态物质,并逐步在自引力作用下凝聚成密度较高的气体云块,直至恒星和恒星系统。

 

人類從何而來 , 我地可能尚有很多假設 , 但基本上我地唔會否定我地既身體裡每一部份 , 都是宇宙裡之合成物質結合而成 , 即是 ....we are part of the universe just like 冥王先生和月亮小姐


我想表達既係 , 呢個 Galaxy 內裡既一切 , 都是在大爆炸 " 當下 " 果剎那間已經全部形成 ....constructed ....過去式 .....


所有 " 東西 "  既軌跡亦已經 situated ....just like Pluto and Moon .....就等同我們每天見到之太陽光線其實都係 8 分鐘前 " 已發生 " ...8 分鐘後我地先在地球見到之現象一樣......遠一點之可見 " 星光 "  原理亦無異 ....係 N 年前發生左架啦



呢道牽涉到一個重要問題 , 就是我們之將來 , 是否可以改變 ....亦即好多人爭拗既 ~ 人生是否宿命



剛才冥王先生同月亮小姐既例子 , 已經好明確咁說明了.....異常既改動是需要相當長既時間 , 先可以累積些微變動....就如我地地球之軸心 ...每七十多年先有輕微傾斜一樣 ....時空觀要超越了人既生命極限 , 先可能見到改變



打一個比喻 , 蝴蝶既生命可能是幾個星期 , 對比我們人既壽命 , 好明顯...我地知道我地一定見到蝴蝶死亡時之 "前後" 時空 ....蝴蝶佢本身跟本唔會知我地幾時會死 ....因為佢既時空觀相對比我地小



明白了呢個事實 , 你應該了解 , 一切既 " 將來 " 其實在我地細小既時空觀...相對宇宙內較長既時空觀裡 , 都係已經發生了既 "果 " , 我地唔知 / 明 , 只不過係我地冇咁既 " 遠見 " ....除非有神通


呢個亦都係點解有天星同命理既宿命理由 , 星命之邏輯來自天體移動 , 既然巨大星體既軌跡都不能主動地改變的話 , 咁.......渺小既人類可以改變到 d 乜呢 ?



上便既垃圾理論 , 只係本人既意見 ....但其實都係我今世打妄想既一個原動力 , 就等同佛陀話 : 當我地見到實相既時候 , 我地就會感到恐懼一樣 ....因為 ..我地要赤裸裸地去接受



咁又唔係咁悲觀既 ! ....做過既咪受囉......同埋 ...只要你改變心態去接受既....就會唔同架啦 ....一切唯心就係咁解啦 ...係你當受果剎那既心態嗟 ....件事一樣會出現



再積極 d 既 ....以修行去改下世果囉 ....跳出呢個宇宙時空觀 .... 到 "彼岸 " 了 ......



Yam










沒有留言:

發佈留言