總網頁檢視次數

網誌封存

2014年10月5日星期日

我們都曾革過命







自出娘胎時 , 我們革了死神的命 , 活在這個世界



小學畢業後 , 我地又革命地升上中學 , 開始學習所謂社會既知識


中學革命後 , 我地又要革命地選擇工作或再上大專學院


童年時 , 我地冒險去玩阿媽唔俾我地玩既遊戲


青少年時 , 我地又革命地去戀愛拍拖


結婚後 , 大部份人又革命地生孩子


工作得太久 , 又有人革命地創業 , 有人革命地失敗 , 有人革命地成功



每一次革命的當時那刻 , 我地都以為當時是我地人生中 The end of the World  ,  都將所有注意力放大到幾乎失控的地步 , 事情都曾令我們抱頭痛哭 , 有時又令我們歡天喜地


但當事情過了多年後 , 番過來看 .....都只是人生中九牛一毛的事 ....別太在意



http://www.youtube.com/watch?v=m3SjCzA71eM


We could be hero ....just for one day



Yam












6 則留言:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ApVaX74qkLM

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人都有個 on 居期......通常是大星 transit 做成..........Kepler on 居之後想通左宇宙三大定律 , 牛頓 after on 居發表了力學原則 , 霍金 on 居到成世只係諗住個殼 nutshell .......... 冇所謂架...........人一世物一世........on 居是好事..............

      刪除
  2. 講返D迷信野,我記得大約兩個月前(正確時間唔記得),有日下午旺角打左半個鐘頭雷先落雨,唔知係咪今次事情的先兆呢?
    唉......天象O既野,我認條春咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我地相信其實一切野都 " 已經發生左 " .....統一場論............咁 " 天演 " 都只不過係一個現象 .........it's logic .............好多學者都係從冇到有咁推演番個宇宙論出來 , 其實我地對宇宙同天星知道既不多, 但仍有人窮一生去找答案 , 呢種就係 " 活著 " 既意義

      找唔找到已經是另一回事..........事實上天星係 " 形而上 " 之學問 , 唔易掌握 , 坊間好多懂皮毛既專家 , 有幾多真係懂呢..............

      刪除
  3. 我記得當日雷聲好似空襲咁,係好勁好勁好X勁咁打左半個鐘~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每事問既精神 , 搵番個 astrolog 睇睇咪知囉..........睇 " 雜星 " 呀 ...............

      刪除