總網頁檢視次數

網誌封存

2014年6月6日星期五

I'm Back !












今次好似放左個暑假咁 , 因為九華山的天氣不算太熱 , 上到峄頂仲好似冬天咁 , 騰雲駕霧之餘 , 好似周圍都是仙境咁 , 不亦樂乎

雖然地藏菩薩是掌管冥界既一哥 , 是次佢都大放光明俾我地見下 , 阿彌陀佛 , 善哉善哉 .....因為做人太容易落地獄了, 示現以作警惕 , 總好過做錯野時冇得救啦

同行之師兄亦發心做了一件好堅定之事情 , 希望佢能完成願望吧 , 我就無乜願望了...因為我行既係....[捨] 法

仲有好彩既係 , 師兄人緣非常好 , 被安排見到曾接見江總既九華山大主持 , 開示一番 , 及後又被政治部阿頭請吃午飯 , 原來佢對易學都幾熟 , 大家都有了共同話題 , 並定了下一次約會


關係 , 我從來都不想攪 , 因為越攪越煩 , 但人在江湖 , 都已身不由己了 , 隨緣一次吧

中國之城市現代化都幾快 , 深圳新機場 , 合肥機場...其規模都拍得住香港 , 不需多時 , 香港總會被比下來了

今次最大之得著, 就是搵番我上世既名字 , 出家後之法號 /  修行法門 , 等我可以再續前緣


下次之約, 就是五台了


Yam













4 則留言:

  1. 回覆
    1. Yes ........too hot la HK ........stay cool outside .................

      刪除
  2. 恭喜, 滿載而歸, 祝事事順心如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tks ....hope u get back yr 自性光明 too ......... : )

      刪除