總網頁檢視次數

網誌封存

2014年3月14日星期五

龍八部之神勇

 
 
 
 
 
好事多為 , 壞事少做
 
 

世事無奇不有 , 人既潛能無限 , 好似朱里諾先生咁 , 成世都在打大忘想, 又俾佢估得 90% 中, 其實係唔簡單既事呢 , 一係佢前生係得過  [ 通力 ]  既修行人 , 一係佢就係隱藏在世間既大力鬼 / 天 / 地仙
 
以前師傅有云, 千祈唔好同佢地打交道, 若果唔係就有排還了
 
 
我已經隱居山林 , 前幾晚又做錯事 , 瞓到半夜三更 ,唔知佢係大力鬼呀 , 定係善財兄 , 在我朦朧瞓唔醒既狀態下 , 將幾個號碼種左入我識田 , 醒左之後就將佢記低 .....
 
 
如是者中了 3 膽全餐 ..... 睇怕又要捱多十年八載了
 
 
大力鬼想你中獎 , 係想顯示佢既威力 , 從而與你同行修行而得益 , 天地仙要你中獎 , 是想你繼續行善積德 , 善財兄想我中獎 , 是想我繼續有資量行大願 ,  三樣都係自利利他行為 ...... 無往而不利 ..... 繼續行罷 , 六度萬行 , 條路仲有好長
 
 
在此多謝 / 迥向諸天龍八部聖眾護法之眷顧
 
 
 
 
 
 
 
要炒作長期成功 , 就要累積方法同經驗 , 要做人成功 , 就要累積福報 .....明白 !    你睇江恩都成日中彩票就知啦
 
 
 此世虛幻 , 不過又實在得可愛.....  [ 覺有情 ] 呀
 
 
 Yam
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 則留言: