總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月26日星期五

Question day

 









剛收到學員詢問問題 , 其實教左江恩咁耐 , 想攪個  [ 問答日 ]  好耐了

因為 , 學江恩旅程中 , 會有好多實踐性的問題出現 , 以前我通常就自己在網上解決

週圍 search , 又或者從書本 / 舊圖上找 , 圖書館 , 中外書店 , 都常留腳毛 , 所以有關 Gann 野

我諗在全球我未見過一個人 , 可以好似我咁 ~ 熟 / 癲了

而我教過咁多學員 , 佢地總有問題未解決既 , 中間攪唔通就會塞左 , 唔知幾時先有機會明

即係  [ 因緣未夠 ]  可能令你停下來 , 白白費了光陰 ........我既經驗 !!!

明天會 contact 下教學中心 , 睇下佢會否有空間 , 在呢緊下星期六或日下午 ,  兩個鐘做問答堂吧

地方上佢地搬細左 , 佢話我知 , 如果只安排坐位 , 最多只可容 25 個人 , 不過我未上過去 , 應該預佢細 D 先

約左再通知你地 , 我唔駛準備輕鬆 d  , 不過你地最好將問題清晰化先 , 越清晰越容易解決

話明先 , 我唔準備任個野 , 你地有野問先好 , 希望解決到你既問題 !!!


Free of charge !!!   email register first come first basis , only for those have questions 




Yam 


 







沒有留言:

發佈留言