總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月26日星期五

星星不說謊 ~ 口業

 











好多人天天想發達 , 天天想出名 , 日日講佢會點 , 佢會做到乜 , 佢一定唔會輸 , 一定比人精明 , 一定俾人叻 , 相當大正能量

口業作多了 , 就會俾天收 , 無論你 [ 曾經 ]  點點點 , 攞過幾多獎 , 成就 , 金錢......最後都會出事

道家紫微斗數叫呢種  [ 忌沖祿 ]  , 成就越大 , 越易反艇  , 我地只要睇翻以前某經期日報捧既所謂金融新星而家去晒邊就知啦

古人智慧 , 深不可測 , 你不如讀多 d 書先講野啦 , 小心反艇

凡事做盡 , 因緣必早盡 

在金融市場咁耐 , 我只知道無野係唔會發生既 , 我亦從來無講過我會點點點贏 , 因
為 ~ 呢個遊戲裡 , 輸錢只係贏錢既一部份 

如果有人日日都話佢又估到個市 , 又贏錢 , 從來無提佢輸的話 , 你等著瞧佢既下場吧

若然未報只是時辰未到 , 等星星 [ 到位 ]  就一次過玩殘

古人畏天 , 係有理由既


Happy weekend  !!!




Yam  








2 則留言:

  1. 我公司有個亞叔,個個賽馬日都月話贏錢,香港馬、外國馬都照中,我諗佢講大話已經講到無人信,哈哈哈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇所謂啦 , 講大話文化由華盛頓開始之後 , 只要俾人識穿左後聲 sorry 就當無事 , 大家都明架啦

      刪除