總網頁檢視次數

網誌封存

2016年6月20日星期一

江恩理論轉勢 [ 價格 ] 篇 ~ 免費




2015 波幅分割圖



















上次果篇  [ 轉勢時間篇 ]  ,  你會明白總會有一個轉勢日在你左右 , 如果加埋蘇聯佬同 Bradley model 都有共震的話 , 果幾日就係 confluence ....+ 埋今天既價格轉勢篇既入市條件 , 就 OK 了

江恩計價方法其實有好多 ....在呢道公開場合講...我當然唔會用到 Logarithm 啦 , 但唔代表下便方法唔 work , 對剛入江恩門既新人 , 反而易一點上手 


價格轉勢既 set up :

1) Swing 唔夠價格波幅 , 唔做

2) 過時過節 , weekend 唔做

3) 做岩既 , 對比持倉成本有  3 成利潤 , 可考慮平倉 ....


話明轉勢 , 就當然係有番 600 - 800 點期望先開倉 , 若果唔係 ...其實日日都有 300 點 , 即市裡亦都有轉勢 , 無本事預測 [分鐘] 轉勢既 , 就唯有話 [ 自己食幾多...自己決定 ]  囉.....


我地只要將舊年 ( 2015 ) 高低波幅差 (  28621 - 20365 )  = 8256 點 , 除以 16  =  516 點 , 以此基礎 , 去預期今年 ( 2016 ) 每一個 swing 既幅度 , 即係....我地預期每個擺動由底到頂 ( vice versa )可能會於 516 點結束 , 亦係我地做反走勢 / 反倉既依據 

在於我來說 , 由於我能夠時常在場內調整倉位 , 所以唔多理會係咪大姨媽 ( T ) 到 ,見到波幅夠就做野 , 呢個等同係機械操作了 , 贏就收盤 , 輸就斬倉 , 想多無謂......This is trading ......no need to think too much 


如果你唔係恆常在場內 , 可以將 516 點放大 X 2 = 1036 點 ....有一千點波幅先做野 , 各隨尊便


為左證明兩個方法都係得既.... 516 點果個我用小時圖表達 ....因為有時日線圖未必見到個 swing 既回吐已做左 ....而 1056 點果個 ...我地用上日線圖去驗證


你地練習下先啦 , 我地有 d member 可能已經去到 Trade like breathing 既地步了.....如果下次有人同你介紹呢個方法 , 記得同佢講係 Yam Group 免費公開分享既 .....唔好等佢又攞去賣啦 


好似狗咁求人 , 要個 T 呢托咩 !  見到夠波幅就做野啦 , 除非....係大 T 姨媽到啦 ....


不過有人就大姨媽都早 / 遲左.....攪到成地血 .....


又慳左 $ 2800 啦 ,  Hope U enjoy it .....買旗呀唔該



Yam   : D








9 則留言:

  1. 我要多謝佢既...
    唔係你邊會講咁多..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 思想正確。
      其實多幾個呢啲人都唔錯呀��

      刪除
    2. 你兩位思想好唔正確/常....有否考慮吃葯呀

      刪除
  2. Yam 愛世人
    甚至將衪的萬用skill 賜給我們

    感謝Yam!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果咁就係神蹟....咁你以前信神既態度....有 D 問題

      刪除
  3. 嘩!又賣大包,咁過份!你講到咁「簡單」,D人唔覺得係秘技就唔會想用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單野....我地第一堂已經教啦.....又唔係乜秘技....龜仔創辦人 Richard Dennis 曾講過 , 就算佢將佢既方法登在頭條, 都未必有人跟 , 現今有幾多個龜仔成功呢 ? .....你睇完本書就明......Afterall 其實係人既問題 , 再深 D 仲係佢地既 Karma 問題

      刪除
  4. why divided by 16 ? not 15 or 14 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. U can use 18,19,20 or 33 44 66 .......but I like 16 ...sorry

      刪除