總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月23日星期二

星星不說慌 ~ 何謂世界級人馬













出生於香港動盪之 97 年 , 反底做佢既頂破空出世

命中兩組大 [ 六合 ] 巨星支持 , 火金羅黑月拱 , 名譽 / 聲名遠播 , 萬人迷

係咪有前因 , 你話啦 , 唔好成日聽街邊肛湖術士 / 財經 KOL 講可以改命改運啦 , 你要改既....去自殺 , 搵過個老母 , 再生多你一次 , 仲要行賄埋閻王 , 俾個好時辰你出世 , 你話得唔得呢 ?  

命可以改既 , 就唔需要理 / 睇命啦 , 咪好矛盾 !  術士如果話唔可以改 , 佢地食西北風啦 , 呢種叫被迫改立場 , 被迫講大話

再講多樣你知 , 心臟醫生跟據你出世時既心臟形狀面績大小 , 已可以估算出你一世人 [ 呼吸 ] 幾多下後器官死亡 , 同西藏上師話我地知既一樣  , 所以....只有減少呼吸次數 , 又或改善每一下呼吸素質 , 先可以延長生命 , 我地叫氣功 / 龜息 / 禪定 .....跑馬松 / 大量過份運動既注意啦 !!!  你可能用多左呼吸次數 , 超左 quota ......早洩了

既知一切已定 , 就應該安份地用盡你此生 , 可做既做足百二分 , 不可 / 應做既做少二倍 , 命途自然會豁達 , 悠然自得 ~ 係你既就終歸係你既 , 強求 ~ 無好日子過架 

我有資格講你知 , 因為我人生經驗豐富 , 已經有樂魷魚卡在手 , 乜都見過 / 經歷過 ~ 結論係 [ 勉強 ] 無幸福 , 最後得支竹

我絕不是負能量 , 我只是安住地 [ 享受 ] 命運對我既安排 , 咁會舒服好乸多 !!!

攪江恩既所謂專家千話可以改變命運 , 咪即係倒自己米 , 鐘意時就話信 , 唔鐘意時就話可以改命 ..........真係兩邊講既高手 !!!





Yam 


 






沒有留言:

發佈留言