總網頁檢視次數

網誌封存

2022年7月20日星期三

我近排食左 [ 米田共 ] ?

 



Dow  5 minutes chart 













上面係昨天下午與未來學生既對話 , 佢剛 e 左上堂學費俾我 , 我當然要表達下....堅....決既立場啦 ......hhhehehehheh 

下不違例  , 道指今晚爆升了七舊

都話俾貼士學生係抺殺左佢既成長咯 

所以.....我平時都唔多講野既

去到不求人 , 不求佛 , 不睇 KOL , 不聽經濟消息 , 不研究經濟數據既地步 , 你就可以做到 !

只憑一心




Yam 






 




2 則留言:

  1. 賺住錢愉快學習,同學們你哋有福Keith

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到呢一步 , 我就知道要收手 , 暫時去教書了

      刪除