總網頁檢視次數

網誌封存

2022年7月19日星期二

自找麻煩 , 自視過高 ?








今早有流動車換護照 , 睇睇自己果本 , 剛巧到期 , 所以晨早吃完早餐走左去換 , 其實網上都可以 , 但又要好煩咁在個慢吞吞既網 , 填餐死 , 又要 upload 好多野上去 , 仲要樣樣合晒規格先唔彈你 ....無問題 , 所以......不如直接搵佢幫你填把啦 , 仲有就係映相 , 上星期在部自動映相機影 , 點知又俾佢 [ 昆 ] 左 $ 60 , 映映下 down 左 , 又係要 whatsapp 映照機果間上市公司 , 俾晒姓名 , 地址 , 電話 , 銀行 NO .....先話確認了先出 check 寄翻俾你 , 乜年代呀 , 映張相咋 , 要攞咁多資料 , 仲要寄翻張 check 過你 , 擺明係搏你唔俾足資料 , 昆你 , 我諗年中有唔少人無追佢 , 其實到今天過了十天 , 一個 whatsapp 都無 !!!!!!!!!!!!!!!!

講翻剛才流動護照車既 [ 禍 ] ....早上 9:30 已有好多人排隊 , 有人唔知乜事都排 , 好似有野分咁 , 好在我早早明白香港地既玩法 , 拿了早籌 , 跟住上車佢幫你填表映相 , 流程係快既 , 但去到信用卡付款時 , 好多人既卡都 jam 左 , 過唔到數 , 側邊有兩位老人家問我可唔可以幫佢俾埋 , 佢俾翻現金我 ......點知我都 jam 埋 

問題無解決 , 表填好晒 , 就係未付款 , 要我地翻屋企在網上俾 .......還原基本步 !!! 

 流乜動乜車呢 ....十八區民政署每個放兩個人响度辦理 , 簡單 , 明快 , 容易 .........依家 d... AO 攪乜架 , 個腦就係科技盲 , 知唔知要行科技行得順利 , 要洗走左現代既兩代人先得 ....即係 20 年後呀  , 80 年代已經有 AI 概念 , 40 年後既今天都未走上所謂 smooth 既地步 , 仲唔係盲科技 , 科技盲 ?

如果真係咁煩 , 就一早在網造啦 , 點解唔係造起去攞時先付費呢 , 你驚人唔去攞咩 ..........排大隊做好唔去攞 ?  會咩 

總之 , 歸立了 , 科技如果唔係 user friendly ....就係麻煩 , 多左舊魚 , 呢樣野 , 我佩服德國人 , 網上電子野 , 一概 say no .....cash only , 唔好話人地無科技呀 , 寶時捷 / 平治車既引擎科技 , 今天仍是頂班 , 無人能及 , 不過講到錢 ......就 only cash 

科技有樣野好.....就係俾你採用既當事人可以 [ 賴 ] 科技 , 唔認數 , 所以大公司集團樂於採用 .....F..K




Yam  







3 則留言:

  1. 開支票俾你使乜要你acc number...,擺明搵笨實,兼呃你個人資料。“流乜動乜車呢”……明有廢官想做騷,換新身份證咪又係要親身去換…,換passport搞咩流動?九唔搭八,疫情嚴峻就停埋換新份證啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係中間果層 AO 要要功先真 .......間名仕 ....上市公司 ( 8483 ) 呢 , 佢話要向股東交代喎.....唉

      刪除
    2. 官廢唔緊要 , 識得改 , 改得快就 OK 了

      刪除