總網頁檢視次數

網誌封存

2016年10月8日星期六

廢話 ( Yours or mine ? )













如果你入左間餐廳 , 叫左 d 野唔好吃 , 又或唔岩食 , 你有權利離開 , 餐廳亦有權利唔做你生意 ....


為乜死都要個廚師 , 煮到 d 野岩你食 , 又做乜要迫人一定要依你既煮法去烹飪呢 !


若果有咁多人真係唔滿意香港既施政 , 又唔滿意中國對香港既關心 ( 敵方可能叫干涉 ) ....咁 ....你地咪離開呢道 , 搵過個新天地 , 令自己開心 d 囉 , 反正你地 97 走左 , 而家又番呢 , 做多次囉 !

後生既下一代 , 只要你地去過第二道生活 , 你就知香港係一個幸福的地方了 , 你地而家追求既野 , 我想在全世界都唔存在


做乜死都要講到自己係為左我地 / 大眾而攪革命呢 ?  


坦白講 , 我冇叫過你做任何野 , 如果你真係想替我地出力 ....攪個公投先啦唔該 





Yam  






9 則留言:

  1. 班黃渣點會走, 日日有人俾佢吊咁高興, 作個故仔出來就可以日吊夜吊, 有市場, 又有$$$$$$落袋.

    回覆刪除
  2. 仲未有人上嚟公審屌7你嘅?!

    回覆刪除
  3. 如果你[响禁多間餐廳,自由選擇地]入左間餐廳....

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界從來冇自由選擇.........有既我選擇下世做集總了

      刪除
  4. 我在花旗國住過,香港真係好撚好住,花旗D治安嚇死你,D差佬非常惡死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知呀,體驗過。係D 76至以為所謂自由國度好太平又自由,事實是香港至任意妄為。

      刪除
    2. 香港....以前乜都好 , 已經多左班廢物..........唉..........

      刪除