總網頁檢視次數

網誌封存

2016年10月9日星期日

潛能無限 / 驚世奇技






















Today We have a wonderful day , 去了一個十多年無去的地方 ( 以前每星期都會去赤柱村口公厠飲奶茶 , 吃碗魚蛋粉 , 跟住曬下太陽 , 溜連下出口店 .... 今天老版無見廿年都認得我 ! This is magic  ) , 飲了好多年無飲既酒 , 享受了一個下午 , 跟住同幾個老友吃了一整頓吃不完的晚飯 , 聊聊聊不完的天

I am only guest today !  why ?  Someone bought me all this 

以前有個 post 講過有個老友 , 專門攪 statistics (  http://yamgroup2013.blogspot.hk/2015/08/blog-post_86.html )  , 係用易卦某種時空論 , 推敲出波局賽果 , 並嘗試以小注碼贏取高倍數連贏過關賠率的研究 , 昨天佢約定我地幾個老友叙舊 , 我以為只是普通 gathering , 點知,  原來是慶祝會 



佢既二十年研究 , 已經成熟 , 進入驗證既階段 , 上月 9 月 15 日 , 佢以 $ 150 元既投注 , 四關過了三關 , 以 22 x 27 x 29 倍過關贏取了 $ 190000 萬幾既彩金 , 所以今天約我地慶祝 , 此事當然值得慶祝 , 但 just like Trading , all people Big mouth  , 無證無據又點信呢 ! 

That was the greatest part ....佢由手機攞左張當日落注既飛果張相出呢 ..... Bravo ....My God ...佢 break 左我贏期權既倍數紀錄 ......

跟據佢既研究 , 此等機會 , 一季約有十次八次 , 咁即係 .....遲些佢將會贏十九萬既 n 次方咁多錢 , 仲係越贏越多 , 因為注碼可以越呢越大 ....


跟住 , 我地討論 , 可否將呢種預測技巧 , 引入金融賽局裡 , 因為賭波既場次會有限 , 但全球金融市場既賭局 , 係每天都有 , 永遠唔會停既遊戲 , 只要 10 天 / 個 event , 過關既賠率已經係 1024 倍 ...以一萬元 initial 落 part .....已經係一千零廿十四萬 .....我地有好多個十天去試驗 , 只要一次成功 , 就可以繼續多一千次 

如是者 , 大家在 [ 諗下都開心 ]  既狀態下 , 過了很開心的一天 , 因為 ....大家都有機會趕過不少大富貴了 ....hhahaahhahahhah 


近朱者赤,近墨者黑 , 近廢者廢......that's the name of the Game ....get some useful friends around U ! 


畢竟 , 人既潛力 , 永遠都是無限 .....keep breaking thru all that friends  , actually 我地倆都曾經係戰國時代既  [ 縱橫家 ]  ......believe it or not !  


好多野 ....唔係一世可以累積翻呢既 , 要經歷多生多世架




Yam    : )







2 則留言:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Tyu6Nge-qo8

    回覆刪除
    回覆
    1. 每樣東西都有代價 , 能夠承受並堅持代價帶來之壓力 , 承載力越大 , 你既成就亦越大

      刪除