總網頁檢視次數

網誌封存

2016年4月27日星期三

一山總比一山高 ~ TSA













期指下午轉勢時間預測結果








今天約左經理人 Lunch , 因為下午要考 TSA ......講笑嗟


有個回流既朋友  ,  同美國 d  Hedge fund  呀頭混得幾熟 , 佢亦做過我既江恩班堂上學生 , 希望能夠將我既技巧 , 引去美國用 , 問我有冇意見 

我當然非常 surprise 啦 ....江恩分析係美國野 , 竟然要由外地回流番去 ?  我追問點解佢會上我堂 , 佢話佢都係 Virgo sign ....對每件事都要知得明明白白 .....尋根究底 .....亦對 [ 分鐘轉勢 ] 好有疑問 , 佢本身都已經係  Phd  , 仲咁好學 ........


於是大家談上幾個鐘既宇宙結構 , 霍金 , 行星 Mass ....拉格朗日質心 , 量子論......占星學等.....點解可以同 ......市場 / 人綁上關係 


我既少年都係 [ 每事問 ] , 我好明白 ...Virgo Sign 既 Sherlock Holme  性格缺點.......佢亦見過美國有人攪 Gann ...數得出到步既咪幾個囉 .........但佢地都冇去到   [ 分鐘時間窗 ]  咁細  ,  因為係冇人做過 , 所以咪希望了解得清楚明白囉 , 如果呢件事係真既....咁佢識果幾個 Hedge Fund  就能因佢而打遍成個美國天下無敵手了


跟住我同佢講 ....12 年後....要咁多錢都無用時 .....大家.....都哈哈哈哈........


如是者佢當左考官 .....我變左學生 ....今早起來先計晒下午既  [ T mins ] 出來 , 算係交試卷囉 .....


Whatsapp 俾佢張  Notes  裡既時間用法 ....係  default 左到時間就會 [ 轉勢 ] 用既 ....當然上過我堂既就知有 PT 呢樣野 ...即係價格有時行先過時間 , 做成接近反轉既 Inversion .....係要呢 chok 人既 , 但都唔係常有 ......


你地判斷個成效啦 ....我以前做左好多 demo 了 ....喜歡既 ....睇舊 blog 啦 


我地商討過 ....在美國做兩場 Live show .....大把客爭住搵你 , 因為果便係以結果論 , 佢地祟尚 [ 有能者當之 ] , 仲要驗證過你先用 .... 


香港市場咁既質量 .....遠離佢好 d ....我話既......長遠一定會成為世界投資界既笑柄


圖中藍箭頭是時間點 ....紅箭頭時間點你地可能當錯 ....但係識 PT divergent 既就明係靚位做野 ,  整體上 ......時間轉勢點都係大比數岩既 ....以時間到做左野冇人 chok 你計


可能有人 challenge 我成單野係假既 ...... 敢同我賭嗎 ?  ......我再做多日 ....你輸左你切個頭俾我當櫈坐 .....OK 


五年內以 funds  狙擊中國既 ......可能有我份 ........睇



Yam     : ) 






P.S ...就算搵到時間 , 都仲要有好多 set up  /  技巧 / 經驗 / 判斷去處理整件事架 ......你估真係盲目相信時間咩四川人 ....呀台灣人喎仲有 .....台灣老千多.......  





沒有留言:

發佈留言