總網頁檢視次數

網誌封存

2016年4月26日星期二

未學 Gann 先學 [ 驚 ] ~ 生不逢時





















近期好多後生既 Face 哭 Fans ...對學 Gann 產生好大興趣 ( 其實只係想搵錢 / 唔係搵學問 ) , 如果你真係忠於 Gann 既預測 , 咁我諗你地會好驚 / 慘 


何解 ?  


如果你地明白  Gann  怎樣預測世界大戰完結 , 你總會想知下一次世界大戰幾時到.......

答案在 TTTA 裡 ( Tunnel thru the Air )  , Gann 其實唔係想留低乜野搵錢秘技給我地 , 仍係想話俾我地知 , 在有限的時間 , 給摯愛夢想 ....我想成本書既中心思想係......." No More War please " 

Gann 經歷過戰亂既恐懼 , 有好多野唔到佢揀 , 亦被迫接受 , 早年既佢係以賣報為生 .....自小失去了 [ 愛 ] 


下次 ?  ....即係幾時 ?  


首先 , 江恩預測美戰爭週期及德國投降....係以 [ 天王星 ] 作基礎  ( 84 年週期 )  再加其他  synodic cycle  ,  而 1775-1783 係美國第一個戰爭週期  (  American revolutionary war )  , 第二個是 1861-1865  (  美國 Civil War )   ....第三個係 1949  ( 中國解放 ) .....下一個係 2028 - 2033 之間  ( 大星有 Retro , 所以有早有遲 , 上面例子亦一樣.... 


亦即係話 .....我地仲有約 12 年 .......就要面對我地從未經歷 , 不過歷史話過俾我地知既慘劇 .....


又未必係戰爭既 , 可能是 Deep economic slump .....總之就係大規模毀滅性既災難 , 以我既年紀 , 當然無所謂 , 所以我以前講 / 計過仲有 200 多個月命 ( 吻合呢次戰爭時間性 , 我亦預見我會被戰機流彈所殺 ) 


下一代現在尚係  20-30's  頭既 ....到時就係中年至老年既開始 .......經歷呢次 / 往後既日子 ....唔易過 ! 


其實仲有好多 Match 既 Number :


1937-41 ( 香港淪陷 )  + 90 = 2027 

1789 ( 美國獨立 )  + 239 / 240 年 ( 何解美國會係好運既 Trine ...有超級武器 , 打仗無往而不利 ) 

1948 + 81 (  KOREA ) = 2029 

1989 + 45 ( 曰經見頂 ) = 2034

1992 + 42 ( 英磅危機 ) = 2034 

1991 + 34 ( 歐羅 + FIBO ) = 2025


咁中國 ( 1949 )  會點 ? ........近日索老講緊乜 ?  大家都開始明了 


下一代 ....你地只是生不逢時 , 係前世業要受呢一次 [ 災 ] .......


占星學裡 , 進入水瓶年代 , 個 Symbol 係個公仔由個樽倒晒 D 水出來 , 重新裝過入去 , 係表示舊有既價值 / 思想觀 , 重新建立 .....全球洗牌再玩過呀 ! 


你會話事情唔可能發生 , 但你都見過 Gann 以前既預測架啦 , 又有幾奇 ! 


Are U prepared ? 


我知道既係.....好多大  Gann  友已經停晒手 , 環遊世界 , 享受僅餘既生命 / 曰子 / 自由了 



Yam 










11 則留言:

  1. 活在當下, 凡事不要太上心, 處之泰然

    回覆刪除
    回覆
    1. As always , nothing change actually even U knew it or not :)

      刪除
  2. 唔知點解睇完驚驚地, 但又唔知點解決呢個問題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃飯時吃飯 , 瞓覺時睡覺 ........改變唔到既野.....大圍事 ....由得佢...... : )

      刪除
  3. 生死有時,各安天命

    回覆刪除
    回覆
    1. 減肥成功未呀.....未既 ...走去擋住個天王星咪 OK 囉...... : )

      刪除
  4. 大師,點樣睇到自己點死?打坐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打坐都得 , 同超我 ( 上師 ) 搭通條線.....可以學到好多野......不過要分辨出係真定假.....初時全部都係妄識 [ 假 ] , 當你分辨到是否妄識既時候 , 就 [ 客觀 ] 地睇到好多野......真....就出現了........

      刪除
    2. 橫死惦又係死......睇呢做乜呀......快些練好 [ 出離心 ] , 唔好再番呢咪唔使受人間苦囉

      刪除
  5. 要去多幾次扶桑吃和牛、刺身!

    回覆刪除
  6. 要去多幾次扶桑吃和牛、刺身!

    回覆刪除