總網頁檢視次數

網誌封存

2024年9月24日星期二

塘水塘漁又再滾











我不斷地講你知 , 不要睇得香港太淡 , 因為香港地理上始終係一個三元不敗 , 循環不息既地方

50 年前 , 當我地祖國未有本錢既時候 , 我地利用香港地域優勢 , 賺取外國貨品在中國既訂單 , 令到第一代香港人發跡 , 開創了香港股票市場 , 引入外資 , 如魚得水 , 香港...從此變了一個世界級都市 , 令香港人富足起來 

早兩年 , 政治矛盾 , 美資撤走 , 大幅影響了香港經濟 

現在 , 沙地資金又開始東來 , 在港開設基金業務 , 只要我地令持份賭仔玩得開心 , 玩得能贏錢 , 持份者便會源源不絕地放下更多賭本 , 就如美豬當年一樣 

今早祖國放水一兆 , 肯定是想要令沙老板 / 賭仔玩得開心 , 再投入更多賭本 !!! 

將來規模....肯定少不過美豬當年 , 還未計北韓 / 俄老板既錢

所以 .....我幾肯定香港恆指既走勢係會..............

BTW 超 Sir 應該穿翻件短打或長衫 , 同沙地佬睇齊嗎 !!!




Yam 







沒有留言:

發佈留言