總網頁檢視次數

網誌封存

2024年9月30日星期一

別急躁

 









近期市況節奏急升 , 總有原因 ............

我見到好多人即刻好興奮地談及股票 / 股市 , 請記著 , 呢種現象係 [ 有心人 ] 想我地有既 , 並不是自然現象

背後 , 一定有佢既理由 , 所以我反而唔會入市 , 做下其他野 , 如果你有本事知道市場裡每天的底頂 , 你既機會天天都有 , 無需急於呢剎那落場 

昨日買左本書 (  好耐無買了 )  , 因為果本係工具書 , 書裡有世界上 100 隻 ETF 既歷史 / 走勢

點解 ?   香港市場 , 係一個被操縱的市場 , 長遠來說 , 都唔係我杯茶 , 而我個人亦開始年紀大 , 投資取向亦要改變了

第一 , ETF 係可以 [ 坐贏 ]  既品種 , 只要你搵到佢中期重要時間點 , 就可以買入等升 , 捉晒成個大浪先落車

第二 , ETF 無結算呢回事

第三 , 產品在全球都有得買賣 , 自由度高

第四 , 買入後如趨勢成立 , 理論上可以長期持有

書內有一百隻俾你研究 , 即係每個月都有三幾隻到左 [ 可靠 ] 關鍵  [ timing ]  , 可以入市

如是者 , 你可以騰空好多時間 , 享受人生

我地無必要餐餐同佢搏期指 / 期權架 , 因為大庄一定數到你倉 , 明未 !!!




Yam 








   


沒有留言:

發佈留言