總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月5日星期五

Reverse engineering logic




HSIF weekly chart 

















昨天我地 Macro top down  [ 假設 ]  左佢年尾要去既 target , 下一步我地就要從假設去  bottom up  找出線索 , 要考慮既問題如下 ~ 


1) 向目標進發會以乜野浪態 / pattern 行進 ~ 現在行緊乜浪 / 第幾浪 ?  每天應 review 一次

2) 市場節奏現在是快定慢 ?  每天應 review 一次

3) 現在既 ratio level 支持我地既睇法嗎 ?  每天應 review 一次

4) 市場幾時會違反我地對年尾目標既睇法 ?   每天應 review 一次


呢 d agenda , 都是我每年 , 每月 , 每星期 , 每天 , 每分鐘要回答自己既問題 , 十年如一日 , 你就會每天成熟多一些 , 久而久之 , 就會如同你既呼吸一樣 , 變成你身體既一部份 , 一點也不神 ~ 只是 hard coding 複式效應也吧

越早培養呢種 reverse engineering 思維 , 你對市場就更能瞭如指掌 , 三秒定揸沽 

Happy weekend  , work hard before u play hard ..........don't reverse that 





Yam 







沒有留言:

發佈留言