總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月24日星期三

目的 ~ 終身成就大獎

 













所謂  [ 圖窮匕見 ]  , 整個 HK 市場  Road map 已經見到 , 我地再放大佢 , 就會知道七月係一個重要分界月份

以後 [ 所有 ] 香港市場既 [ 時間 ]  [ 價格 ]  已經可以被量度 / 通晒天 , 你地再唔需要去什麼月會 , 亦唔需要再聽垃圾財經 KOL 故弄玄虛 , 作故仔了

此舉除左係了左你地心裡面隻鬼之外 , 仲想統一翻全香港網上 KOL 既睇法 , 治亂用 ......

最後 , 就會再隔天依市況 update 翻每天之時間同價格 , 可能會開 live 都未定  ( 免費既 )   

目的 ~ 只有一個 , 就係想睇下尾資有冇本事在眾目睽睽下沽到 116 或更低 , 如果唔得 , 即係我已完成了終生 mission , 趕佢地離開香港市場 

唔駛驚 , 仲有阿拉伯 , 俄資 , 歐資 , 韓資會入來 !!!   亞頭死左 , 細既就背叛架啦 

我同佢地有乜因緣導致我要咁做 ?    你地唔會明既 , 幾世前既野呢 ~ 中世紀 , 歐洲一場戰事

我只係上天安排 , 一隻好小的 [ 棋子 ]  .....一世人流流長 , 你總要有 d 野去做完佢

呢一仗是場硬仗 , 唔易打 , 唔知定既行埋一便吧


https://m.youtube.com/watch?v=z_r_JKEUs9I





Yam   *-*












沒有留言:

發佈留言