總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月2日星期二

重操故業

 



Yen monthly 












呢個假期 , 我睇番晒好多外匯 , 商品圖 .....有個新既決定 ~ 重返匯市 

20 年前 , 因為友人既關係 , 由匯市走入港期 , 當時仍有相當大既波幅 , 但近年 , 大家都知道係乜環境 , 股市冷淡得可怕 , 加上庄家唔想派錢既習慣越來越大 , 港期既 POOL 已經每況愈下

其實我係預左既 , 因為之前寫 1841 一百八十年週期到之時 , 已預測香港經濟必受打擊 , 亦寫明起碼需要 5 - 7 年始能打底康復 , 如今仲有幾年先可見天日 , 即係話 , 香港經濟仲要捱多幾年

Macro 經濟差 , 市場當然唔活躍啦 , 波幅亦大不如前 , 你想玩大 d , 庄家即時 [ 拖慢 ] 個場 .........三幾百張期權一個行使價 , 佢已經消化不良 ! 

反觀外匯市場 , 波動大增不少 , 如我既最佳拍檔 [ 日元先生 ] , 早幾個月 workshop , 我已指出其趨勢 , 至今仍然 on the way .....

Forex 市場 , 係世界級既市場 , 唔似單一市場 , 只被一班井底之蛙庄家操弄 , 當然 , 佢亦有 [ 簡唔中玩下野 ] , 不過 , 經我呢兩天既溫習 / 研究 , 如果你係 Gann 友的話 , 你一定係玩野中之 [ 受益者 ] , 何解 ?  外匯市場 , 大佬就係大型銀行級既 [ 江恩指揮 ] ......明未 , 仲有就係外匯 / 商品市場個海大到無底 , 大大都受得起 !!!

Soros 沽磅 , 又經過了 30 年週期 , 我相信有 d 大錢會郁了 , 因此外匯同商品市場 , 應該進入 [ 活躍期 ] 了

所以 , 我會花多些時間 , 去 trade 果 d market , 因為 , 一旦佢地 [ 郁左 ] , 起碼有一年半載既趨勢 , 唔似得港股咁....一有人入去 , 佢就兩頭郁

有興趣既 , 可以參加遲些開番既月會 


將來見 




Yam  








2 則留言: