總網頁檢視次數

網誌封存

2024年7月15日星期一

倒退的城市

 











其實我唔係好肯定我地係進步緊定係退步緊

以前街邊有唔少長椅 , 俾我地行累左休息下 , 而家 , 為左一句 [ 易於管理 ] , 唔好俾流浪漢佔用 , 就一張都唔整

商場裡更差 , 怕人夏天坐晒响度涼冷氣 .........斬腳趾避沙虫 , 一張椅都唔裝 

呢個係人類文明左定係退步左 ?  

我地人口老化緊 , 叫班老友記出街企响度成日啦 .....笨 

反而九巴有點兒社企責任 , 等巴士都有位俾你坐住等 , 仲有上蓋傘陰 .....讚

我諗政府倉大把舊公園椅啦 , 攞番出呢用咪得囉 



Yam 









沒有留言:

發佈留言