總網頁檢視次數

網誌封存

2024年5月22日星期三

新生意 ?

 

















我地偶爾在網上 , 都可以見到好多人去旅行時拍埋 4K 片放在網上供人欣賞

其實 , 現今 AI 絕對可以做到親歷其景 , 帶住個 VR 頭盔 , 就當自己去左一樣

如果我地真係無咁多時間去晒咁多地方 , 最少都可以在 AI 影像裹 , 頂癮一下啦 

如果好似我咁既窮鬼 , 無咁多錢去晒全世界 , 又或者對一些行動不便既人 , 可唔可以租部 AI VR 片 , 三幾個星期就可以在家中環遊世界呢 ? 

事實上 , 以前我地去過既地方 , 現今回想都好似一舊雲咁 , 印象濛糊 , 去左都好似無去咁 

呢盤生意 , 有無人諗呢 , 應該都好大架 ......成日坐响度話無希望 , 無前景就梗係啦 

身邊所有野都可以係錢....如果你肯動一點腦筋的話

下星期約左舊同學大導演吃飯 , 到時問下佢有冇班底拍野先 ......發啦 

其實 , 有好多生意我都可以去做既 , 不過 , 不熟不做

最簡單最輕鬆 , 又易於控制風險既 , 當然係做一個無腦既 Trader 啦 .....不愁無市場 , 機會多到你把握唔晒 !!!!!

一落場就歡歡鐘都係錢 .............睇下贏定輸啦





Yam  










沒有留言:

發佈留言