總網頁檢視次數

網誌封存

2024年5月8日星期三

一生兒女債 , 成世老婆奴

 









睇呢 , 古人智慧又勝一仗了

d 仔女本來諗住老鬼瓜左就皆大歡喜分身家 , 點知殺出一件程咬金 , 當然先下手為強

強搶左老豆資產先慢慢講數啦 ..........

有身家既你 , 唔好以為坐定笠六呀 , 仔女日日睇住你幾時瓜架

最好就臨走前捐晒出去俾慈善機構 ( 大果 d )  , 輕鬆離去

成個家庭無煩惱




Yam 







7 則留言:

  1. 人地 唐心瘋暴 關我地叉事咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人都係人地既仔女 , 將來亦有機做人地既老豆 / 老母 ......30 年前我以為好遠 , 時間過得很快 ........若干年後輪到你啦

      刪除
    2. 件事幾恐怖架 , 我地一生打生打死為左錢 , 點知搶我地錢既係自己仔女

      刪除
  2. 咁又唔係個個仔女都係咁既,如果咁都要驚,不如先檢討下咁多年點對待屋企人。所有野都係因果報應

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....因果...起碼八地菩薩先睇得清 , 誰欠誰 , 誰了得清 , 凡夫最好平平淡淡 , 開開心心過日子好啦 ....再造惡因咪即係同自己過唔去

      刪除
  3. 你又唔係當事人,又唔了解成件事,邊個岩邊個錯你憑乜話仔女有問題,佛家人?你都只係掛住個羊頭咋

    回覆刪除
  4. 幾年前我老豆中風後屋企人就變臉,唔探佢病之餘仲出律師信叫佢搬。啲屋企人都無人性,見佢中風漏口水都拖咗三個幾鐘等埋我先送佢入院,自己唔醒目,原來佢哋咁做係為利益,死咗就分物業。我條氣唔順就同佢哋打官司,期間老豆命硬之後仲做埋手術,又死唔去,而家得番半條人命,成日嘈話俾屋企人呃左佢嘅物業。

    回覆刪除