總網頁檢視次數

網誌封存

2024年5月29日星期三

生命之燃燒
















我村口間飯店 , 經營左四十年 , 牆壁仲係用花磚果隻 , 事頭婆比功夫裡的元秋更元秋 , 有時早起我都會去吃下早餐 , 午飯都有幫趁 , 唔係無生意 , 係生意都唔錯 , 附近郊野公園維修工人 , 一到食飯時間 , 一位難求 , 個個入到去都好似自己屋企咁 , 自己加湯加飯沖野飲 , 非常 home feel 

不過由於屋主阿婆近日歸西 , 其後代決定拆左佢 , 起新型村屋 , 時代變遷 , 好多野我地都阻唔到 , 問題係過程中 , 你有否將所有野 [ 燃燒 ] 起來 , 樂在其中 , 當然 , 生命中有苦有樂 , 但係 ....苦樂過左你好快就唔記得了 , 何必怨呢 .....why worry when u can still happy

今天在屋企執野時 , 發覺早排買左既野 , 到而家都未開箱 , 拿拿 move 攞出呢玩玩

個神奇按摩眼鏡係上星期落 SSP 經過小店買既 , 之前在淘草見過 , 想買 , 後來唔記得淘 , 所謂念念不忘, 必有......小店賣既價 , 只係淘草加三十 , 所以無考慮 , 就俾人賺啦 

主要目的當然唔係美容啦 , 係消眼袋 , 仲希望能鬆弛下睇夜市帶來既眼睛肌肉疲勞 , 當然 , 最好就老花都醫埋啦 .....hhahahhaa

身體裡好多病症 , 其實都同肌肉崩緊好有關係 , 所以鬆弛肌肉 , 實際係鬆弛身心 , 減低身體有機出錯既方法之一 , [ 笑 ] 係最好而唔駛花錢既方法 , 因為我地面上有無數神經聯繫至大腦皮層 , 所以....笑多一點 , 對身體有益 , 你在 workshop 見到我成日傻笑 , 有理由架 

炒野贏同輸 , 其實都應該一笑置之 , 唔好上心


https://m.youtube.com/watch?v=w_hoW6qmeOo&pp=ygUYaGV5IGhleSBteSBteSBuZWlsIHlvdW5n


Better to burn out .....than to fade away !!!!





Yam 







5 則留言:

  1. https://youtu.be/zLiI7z95a6M?si=J9JQN_atqYryvEKK

    回覆刪除
  2. 大師面部刮痧有用㗎!我平時都有做,近幾年食油炸鬼有牙肉痛 ,但而家無痛,但都會漲吓漲吓咁,過兩日就無野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用洁銀牙膏啦 , 對口腔炎症 , 熱氣...牙火控制 , 相當有效

      刪除