總網頁檢視次數

網誌封存

2024年5月27日星期一

自強不息
















四字成語通常都比教老土 , 但經得起時間的考驗 

還晒 [ 課程 ] 債俾學員 , 我當然就輕鬆晒了 , 完成了我既使命 555  ,  回家倒頭便連續昏睡了十多小時 , 但你地就踏上生命中既另一環節 , 繼續上路

可能 , 你地仍然充滿著 ??? 點解要咁做 , 點解要咁睇幅圖 , 點解個 set up 係咁 .....好多點解 

在課堂中 , 所有既 practise 都係我咁多年裡在市場打滾翻騰的血汗經驗 , 經過了真實失敗輸錢後之糾正 , 得來毫不容易 , 你要麼就去花比我更多時間同金錢 , 歸立出另外之答案, 要麼就真係忍著淚聽我講去做 trade , 在實踐中彌補不足

如真有唔明 , 不要與人商量 , 先自己想盡辦法去解決 , 同人商量只會透露了自己既方法與人知 , 而在自己去解決問題既時候 , 你會不斷碰釘 , 寶貴既碰釘經驗 , 就係你成長既基石 , 誰也偷不了你 , 呢種經驗 , 亦能令你慢慢一步一擴大自己在市場裡的持份 , 成為一個 veteran Trader  

條路是永遠的 , 而你...亦將會同我今天一樣 , 在任何市場 , 都能三秒定揸沽 , 毫不畏懼

Investment is an journey , it has no destination 

後會有期 




Yam 






1 則留言:

  1. 想問下Yam Sir,你的學生中有無人在大行做Trader或Fund Manger的?我奇怪呢行咁中意請白紙大學生係出於忌才,唔會容得下有經驗和真材實料的專家,學識咗好難有人請的?當然事實上又唔需要同人打工了.

    回覆刪除