總網頁檢視次數

網誌封存

2024年5月20日星期一

拳怕少壯 , 棍怕老郎

 









昨日教完 PT 2024 workshop 第二期 , 新人中都是相當年青既人仕

我看到佢地 , 就看到自己既從前 ..........

現今 , 佢地比我地幸運 , 因為互聯網興盛 , 搵野係相當容易 , 我指既係行業知識同前景

佢地比我地以前可以更快上手 , 唯一小心既就係遇上老千 

由佢地而家既年紀開始 , 學習江恩野 , 實習多幾年 , 加上更嚴謹既深入研究 , 相信 ....將來佢地可以飛天了 , 但一定要記住 , 財富係累積起來的 , 千祁唔好一鋪晒冷 ,  令自己陷入困境 , 各個市場既機會多的是 , 犯不著同佢一鋪定勝負 , 因為庄家就是 [ 老郎 ] 

上完昨天的課堂 , 你就知道江恩行者  [ 最不缺乏 ] 的就是賺錢機會 ,  多到我地做唔晒 , 所以一定要......等 ......quality Trade 既機會出現 




Yam 









沒有留言:

發佈留言