總網頁檢視次數

網誌封存

2024年4月15日星期一

TRADE WHAT U SEE

 














今天上完堂 , 你地應該更清楚地認識江恩 1 x 1 既 [ 真正 ] 威力 , 市場係唔會有錯誤既 , 錯既只會係我地自己 , 性格上既過度主觀 , 往往就是 trader 失敗 / 輸大錢既理由

性格係天生既 , 打敗佢唔容易 , 你可能要花上十倍功夫去改變 , 所謂  [ 改變性格 , 唔係唔發 ] 

課堂上我發表了對 Gold 既睇法 , 不過無論我岩定錯 , 你都唔應該信 , 我唔係帶定頭盔 , 因為明日之後你已經係一個被洗過腦既 trader , 只相信自己既 [ 所見 ] , 所以 , 無論 Gold 往那裡走 , 你應該先找出一支 [  轉勢 bar ] , 才可以作出行動 

最後 , Samuel 會在下堂花 15 - 20 分鐘 , 表達多些少今堂既 Summary 與及對 PT 既睇法 , 不同既人會有不同既感受性 , 而你 ......又如何呢 ?   自己用些少時間思考 / 沉澱一下應該能有更 solid 既領會 

下星期見 , 會在 blog 及 whatsapp cnfm  , 慶幸有一班咁積極想進步 , 想創造美好人生光輝大道既人同行 , I see u & I saw myself  40  years ago , 現在你想造既夢有幾大 , 由你自己決定了 !!! 努力

Sleep well , You sure will have a good dream after all trading anxiety gone tonight 

大菩薩要行六道萬行 , 不外乎都係要令眾生  [ 心安 ]  而矣

[ 心安 ] 係一樣幾多錢都買唔到既野呢 , 近期好多有錢人都去尋死 , 因為.....個心响你自己果度 , 只有當你被點化 /  度化既時候 , 你既心先會 [ 開 ] 

I'm just on the way to follow their path ..........不過唔係在宗教界 , 而係在金融界 ~  我只係一名低級守門口既  [ 金剛手 ]  而矣






Yam 






  

沒有留言:

發佈留言