總網頁檢視次數

網誌封存

2024年4月22日星期一

廉頗老矣 , 尚能飯否










 昨天完了第一期 PT workshop , 回家後睡左十幾個鐘先回氣 , 可見得體力狀態已經大不如前

好彩 , 炒賣行為係一個腦筋遊戲 , 所以江恩能炒到七十七 , 希望我亦差不多啦

今時今日 , 栽員潮行行都有 , 經濟前景亦不見得明朗 ,好多人落場另謀生計 , 遂之炒場係一個九死一生既地方 , 普遍成功率只有二成 , 而即市 , 葬身市場既係九成 , 只有一成人成功地搵到食 , 何解 ? 

完成了 PT workshop 既學員 , 應已能充分明白體驗市場的真諦 ~ 並不是你在普通投資書本看到的一樣 , 因為另類市場手法 / 行為先可以令大部份普通人 [ 打把 ] 出場 , 放下投降的注碼 , 轉而雙手奉獻給 [ 另類炒手 ] 

另類炒手 , 係一班已經輸到夠 , 轉而投入市場另類技巧一方既 trader , 你未能適應 , 係因為你未看夠例子.....

我係唔怕經濟不景既 , 因為我係其中一個 [ 另類炒手 ] , 學員上堂見到既技巧 , 亦只是我其中部份 , 你地亦見到 , 只要你熟習堂上既工具 , 你已經係鶴立雞群既炒家 , 示範中例子既個案 , 只要你耐心等待 , 守 [ 人地 ] 既規則 , 天天都總能提供利潤 , 在這個狀態下 , 希望你都能在全球經濟不景既狀態下 , 生存到之餘 , 活得比人豐足了 , 炒賣要面對既 , 並非市場 , 而係你自己 ( 性格...行為 ...反應 ...決斷 )

未收到錄音既學員 , 希望耐心等一等 , 待我回氣自已再聽一次之後 , 就會寄上 

希望各學員 , 空手入寶山 , 豐足而回 , 做個真正的 [ 另類炒手 ] , 餘生受益 , 炒到九十九

第二班 / 最後一班 PT workshop  將於明天中午截止報名 , 5 月初舉行 , 被迫在市場搵機會既人 , 最好先上呢一堂 , 學好遊戲規則 , 否則 , 葬身炒場機率係九成 !!!


另類技巧參考 : 

https://m.youtube.com/watch?v=Ta0MSq6-9hc






Lim Paul Yam 









1 則留言:

  1. 早晨,今次是否沒有錄影? Keith 🙏

    回覆刪除