總網頁檢視次數

網誌封存

2024年4月10日星期三

All mail out ~ Price & Time divergence 2024 Workshop

 














教炒賣 , 其實同做醫生無乜分別 , 當病人醫好後 , 就無病 , 不需回來覆診

事實上我都好希望學員佢地已經能夠  [ 獨立 / 辣 ]  地在炒場搵到佢地既一片天空

呢個係我 40 年前既夢 ....  , 我完左夢 ... 感恩  , 今天無論邊個市場我都好似 M J 咁 , 可以生存到 , 加上我生活清簡 , 所以我唔怕任何經濟不景 , 希望你地都能找到 .............安穩

好既炒賣 mentor 唔容易找 ,  而 M J 同我 , 兩個加埋係八十幾年炒賣經驗 , 炒場有乜未見過呢

每天都在睇既圖 , 三幾百萬幅.....最少啦 , 任個行業 ,  1 萬個小時功夫唔少得 , 其實都係經驗行先 , 無例外

我處理 / 見過既炒場危機 , 多不勝訴  ,  係面對面架 ,  [ 即刻 ] 要作出決定 , 期貨場內秒秒鐘上落既真銀 , 唔係講架 , 對於一些 30 出頭就話自己係股神 , 股聖 , 名家........我想問 , 你見過股災果分鐘既 [ 盤路 ] 未 ?  currency market 崩潰剎那間既狀態呢 ?  停市剎那間既 panic dead air  呢 ? 

親身經歷呀 , 唔係傳說中 ..........好多 moment 我尚且歷歷在目 , 感恩

對於一 d 已經漸入佳境既學員 , 希望你地成功完夢 , 對於一些  [ 永遠向前學習既 ]  學員 , never stop learning ......

Investment is an journey , it has no destination 


See U coming Sunday 

今期學員請帶備直尺 , 鉛筆 , rubber , 螢光筆 , 圓規一支  





Yam 


p.s  those don't receive email by tmrw morning pls email again to let us follow prompt action 








沒有留言:

發佈留言