總網頁檢視次數

網誌封存

2024年3月7日星期四

星星不說謊 ~ 行運龍定虫












天后 Taylor swift 係乜水 ?   我對音樂既認識唔算得深 , 但總算可以 , 聽音樂既 range 都好濶下 , 不過從未聽過佢一首歌 

佢既歌唱表演水準尚且不談 , 只想睇下佢係咪 [ 負碌 ] 上位而矣 , 因為現世呢個時段 , 見到好多 [ 負碌 ] 上位既例子 ....姜蔥....等都是 ....負碌既意思係佢本身既表演水準只係平平無奇 , 但又唔知點解好多人會著迷

案主先天盤既幾粒主星非常集中 , 力量聚集在一起 , 一旦該 [ 敏感點 ] 被行運中既其他大星牽引 , 就會造出超級成就 .....好明顯 , 案主近年有兩粒大星 ~ 天木 ....一同與先天盤既主星構成了強勁既 [ Grand trine ] 大三角優良 120 度角 , 當上天后賺盡全球既錢 , 我一點也不會驚訝 , 所謂天時地利 , 行運一條龍也 .......

另一個特別既地方 , 就是 [ 黑月 ]  lilith ...我發覺好多能吸引人既明星 , 都有 [ 黑月 ] 伴隨著 , 形成重要角度 , 楊冪是一典型 , 你可以自己睇睇佢既天盤就明了 ......

既然我地知道乜都係先天定案 , 平常應該做乜呢 ?  多瞓覺 , 多躺平 , 等運到就行了 , 不過 , 事前先要練好神功又或先自宮 , 運到時雙管齊下 , 就事半功倍了 , 仲有 , 平時唔好做 d 呃神騙鬼既 [ 倒 / 減運 ]  野 , 福力自可累集 / 增加 , 否則 , 行運時要扣減就唔抵啦 

時常聽到街邊既老千術數師話可以改命.......我真係不忍目睹 , 痛心疾首 , 明知唔得既即係明呃人啦 .....你仲去信就....笨啦 , 同財經 KOL 一樣 , 話會帶住你去發達喎 , 你真係信 ?

都係果句啦 , 你功夫夠 , 等運到咪會發囉 , 關人 Q 事咩 





Yam 


  






沒有留言:

發佈留言