總網頁檢視次數

網誌封存

2024年1月17日星期三

全城通緝 .........

 











今天收到 Trading view 通知 , 有人同時在我用既時候佔用我既 Trading view Account

呢次係我第一次警告你 ..........

若果再係咁的話 , 我會報警處理 

我唔知你有乜原因 . 但盜竊罪係可以坐監既 , 相信你都唔係第一次 , 唔好令自己後悔一世

你既 IP 同名都有齊 ........珍惜自己既前途

我畫既 trendline / pattern 唔係一定岩架 , 就算岩你都唔知點解岩 / 點樣用 , 想跟住我做野又唔係一定贏 , 與其係咁不如自已花時間去研究又或俾錢出便 d KOL 學啦 




Yam 

 






2 則留言:

  1. 一場誤會,只是Chrome更新左,IP是相同的。

    回覆刪除