總網頁檢視次數

網誌封存

2024年1月16日星期二

事情是這樣的.....






入證券行平台後 [ 網卡 ]  顯示連結速度  100 / 100 Mbps






網速測試結果低過 100 Mbps








重新設定網卡後 1000 / 1000 Mbps 







網速迥然不同 , 可以去到接近  1 G 






有朋友買了部新 notebook 用 , 近年既筆記簿配置上都可以算是超級高了 , 但佢用起上來越來越慢 

我問他有否上了些不應該上的網站 , 上網經常去既網有無可疑 ?

他坦言 , 果部 notebook 只係用作平台期指買賣 !!!!!!!!    故事亦由此而起

對於好有呢種經驗的我 ( trade 左二三十年 ) , 個平台有冇問題我已經有晒 insight ....100 分之一百 , 證券公司既盤房內係有鬼存在 , 問題佢係公司叫佢做鬼定係佢自己刻意去做鬼謀利潤 

做鬼有好多方法 , 跟紅頂白...食你價 .....存在左好多年 ( 就算電子交易後都有 ) , 今天講既係一個好大既證券商 , 之前佢在大賣廣告話  [ 在佢網買賣永遠唔會斷線既 ] 

我叫朋友做過幾次試驗證明 , 就睇出了問題在那 

首先 , 部機入過該證券行後既 [ 網卡 ]  即時番出來既設定變了 100 Mbps , 即係話 , 部機既 [ 網速 ] 被人或程式刻意調低了 10 倍 .....如果你用既係高速網路 , 應該係 1000 Mbps 先岩 

跟住我叫佢用網上測速既軟件去測測 , 果然網速只是應有既 10 份之一 , 經過幾次之反複出入平台前前後後 , 都得出了一個事實 ~ 入過該平台後你部機就被調低了網速 , 限制了你既 [ 買賣步伐 ] 

限制了你既 [ 買賣步伐 ] 有乜影響 ?   

如果你明白香港期交易所 ATS 係以價格及先後次序去決定配對 / 處理邊張單的話 , 你就明有幾大既影響了 , 而對一些行高頻交易既 trader , 你在買賣平台 data feed 網速被限制就 = 死症 , 網速....在期指平台買賣係決定性既生死所在 , 分秒必爭之餘 , 你能否搶到 /配對到果檔價而成交 , 就係 [ 網速 ] 決定所在

反過來看 , 咁樣刻意去減緩市場參與者既網速 , 係有可能構成 [ 大戶 ] 聯手造價行為既依據 , 照例我地可以去平機會申訴 

該證券公司係兩個字既 , 係香港散戶最多既平台 .......希望你地自己留意下你部機有無俾人 [ 改 ] 啦 , 你入去裝置管理員 / 網路介面卡設定 / 進階設定 / 連線速度與雙工模式 .....就睇到了 

如果你地都有同樣問題的話 , 我就會成立一個投訴 whatsapp 會 , 一齊去 [ 平機會 ] 投訴 , 又或者 .....報 [ 東張 ] 

補充 : 後來我叫朋友開住網卡設定版面...同時入買賣平台 .......咁.....就無改 / 改唔到 ?  你自己衡量下點解啦 !!!




Yam  










沒有留言:

發佈留言