總網頁檢視次數

網誌封存

2023年12月28日星期四

Solid Proof















Yam Group 向來好講 [ 實證 ] , 所以好多野 , 我會用時間同心機去 [ 測試 ] 過 , 再以經驗同後果話你知係 work 定唔 work 

這兩星期 , 我就用上時間同心機 , 去 [ 整理 ] 健康 

經過實證 / 治理 , 我既血壓 , 由三個星期前幾乎 178-190 ( 幾乎可以爆血管既狀況 ) , 降至現在既 [ 標準 ] 狀況 , 直情同個血壓計盒裡樣板一樣 ~ 我或許可以上鏡做帶貨了

我當然唔係神 , 但有時 , 幾於某些原因 , 血壓係可能會出現 [ 假性高 ] , 三佰年西醫歷史係攪 micro 微觀針對性醫理 , 但中國幾千年醫學研究就係攪宏觀陰陽平衡論 

我意思係西方醫學話高血壓 , 就往往鑽在心腦血管裡攪 , 但可能問題係在其他身體器官地方不平衡 , 而導致血壓高 , 我稱之為假性高血壓 , 其他長期病患亦可能有互為因果既影響 , 問題出於 A 處 , 而徵兆出現在 B 處 , 時而有知 

這假設當然要有更多觀察先可以立論 , 不過 , 通過嘗試同驗證 , 就能慢慢找出真正病之所在 , 我既血壓情況可能係一個案例 

有病就當然係搵醫生啦 , 不過世上仁醫比稀土更稀有 , 只有緣份先能遇上 

咁多年來 , 經驗同事實話我知 , 健康 ~ 先係真正財富 , 錢財身外物 , 來來去去是常事 , 但千萬別讓健康一去不返 ,  要預防健康出問題 , 就要未發而先制之了




Yam 






沒有留言:

發佈留言