總網頁檢視次數

網誌封存

2023年12月10日星期日

死亡的藝術

 














經過三十小時既網上 video 功課 , 我終於歸立到我下半世每星期要做既野了

我意思 ~ 點樣讓自己健康地死去 !!!

生老病死 , 係一個無人走得甩既基制 , 我亦無諗住要反抗佢 , 但 .....當你入過 ICU , 見過你旁邊病牀既人 suffer 得好辛苦既時候 , 你就會明白 , 原來死都有兩種 , 一係好快 , 一係拖你十年八載 , 要你死前辛苦番有咁上下 , 還晒先俾你走 

第一種 , 我當然希望啦 , 不過真係要好有福報 , 我爺爺就係咁死法 , 聽我阿媽講 , 佢係沖完晒涼 , 躺在馬閘 ( 安樂椅 ) 在祖屋內天井食埋最後既一啖水煙之後死既 , 死左我地屋企人都唔知 , 要到食飯叫佢時無反應 , 先知 

既然福報不能控制 , 倒不如就用現代科學 , 去盡量 [ 調教 ]  怎死法 ......

三十小時影片 , 總括既死亡原因 , 都是還繞著三高而來 , 咁即係 80% 你控制到三高 , 就不會被呢 D 病折磨而患上長期病症 , 不患上長期病即係將死亡原因 , 局限在另一邊 ~ 急性突發死亡 

而經過三十小時既功課及十個小時思考 , 大部份既三高係由  [ 口 ] 入 , 即係你吃乜係絕對能夠引發乜野病 !!!  因為病從口入 

所以由今天起 , 每星期二次攝入冷榨西芹紅蘿蔔汁 , 會將血壓降 10% ( 我已多次證明了 ) , 抗氧化增加 20% , 加姜行氣活血 , 將三高既三分一打跨

其餘既對治兩高方法 , 有機會再講 , 不過帶氧運動同氣功應該係唔少得既兩樣 , 你預左先啦 

好多人以為死左乜都無 , 駛乜理 .....呢個概念係錯既 , 死亡前後其實好多野跟尾 , 我仲未入題嗟 .....




Yam 








2 則留言: