總網頁檢視次數

網誌封存

2023年11月20日星期一

Trade what u see 樣板示範




HSIF daily chart 

















呢轉 trade 係前幾天落既 , [ 條件 ] 係依照我以往既教程 , 教學生既一樣 , 所以佢地都應該有落倉 , 不同既只係工具 , 今次我只係落左期指 , 仲係下個月既 ....因為當時高水兩舊幾 .....我肆無忌憚地在 184 摸頂沽出 , weekend 前已平倉 , 因為利潤超乎理想 , 只用 10 個鐘就達到 

當時係逆小勢順大勢 , 因為跟據呢兩個月既市況 , 牛皮上落 , 所以我就 trade what I see 了 , 做上做落都 OK 

有時係咪得心應手 , 係要睇運氣既 .....當時我有 d 運仔 , 中四粒 , 所以.....

就算係無運氣 , 只要你相信你既經驗同 trade what u see , 風險控制得宜 , 都可以成為贏家 , 只要你唔恐懼的話

別誤會 , 呢個 post 只係回應近日收到既一封 email 也罷 , 大概內容係問我幾時會拍片出呢俾大家睇 , 跟據網上有朋友告之 , 拍二十個鐘片 , 只得幾百元收入 , 又何必呢 , 不如炒下野好過啦 !!!




Yam 









沒有留言:

發佈留言