總網頁檢視次數

網誌封存

2023年10月1日星期日

全球最大的 [ 老千 ]

 













https://m.youtube.com/watch?v=gA0egjZcRB0


假期 , 對我來說 , 係一個好好既休息 , 不過 , 通常我都會做一些平常我無時間做既野 , 例如 ~ 睇片

Jim simons , 對好多人來講 , 係一個超級 hedge fund 贏家 , 平均 66% 一年 , 我以前睇過佢一個受訪問既 video , 我既評語係 ~ 當時佢既對話對做買賣懂既很少 , 甚至不懂睇張圖 , 可以從佢既前言後語了知 !!! 佢唔係做 trade 果個人

今晚 , 唔知點解又無啦啦碰到一個 Quant man , 對佢既買賣作出研究 , 咁....睇完我就知佢做緊乜了 !

我絕對無錯 , 佢只係尾國正苦既打手 , 聽命幫手在市場挾散戶搵銀既 [ Insider ] 

片中果位 Quant 佬好仔細咁列出 Simons 過去既落倉手法 , 同埋解釋佢既 logic , 我睇完兩樣 , 加埋在圖中既買同賣箭咀 , 我幾乎百份百肯定佢只係 Insider .....因為....同香港尾豬莊手法一樣 !!!

再睇埋 Simons 個面相 , 佢個咀係歪歪斜斜既 , 但凡一個人 , 仲要咁專業既 , 唔應該有咁既相 ( 除非大病 / 爆過血管 )  , 五官裡應該好均稱 , 因為做呢行要恆常去 judge ....即係你起碼自身要有非常高既判斷力 , 身體各個器官都要好有 [ 準則 / 感受性 ] , 所以 , 口角不對稱來說 , 就是 [ 甩漏 ] 所在 , 而口不對稱在中國相學裡係 [ 講得大話多 ] 心術不正所致 , 嚴格來說 , 係老千相 , 順帶一提 , 本地有位自認江恩派既 X X  , 又係面上有個器官特別細既 .....所以 , 行運去到果道就.........

你地唔好覺得呢行好高尚而入行 , 其實 , 呢行裡乜野污漕手段都用到 , 所以佢地好驚俾人報復 , 基金經理周圍飛時 , 行李裡經常有把鎗護住自己條命 , 新聞都有報 ~ 你地可以 search 下 , 我朋友就親手同佢地交過手 , 用車運走五個紅白藍現金袋 ~ 係挾客既錢呢 , 分俾基金經理既 

講到最後 , 呢行乜人都有 , 好多野只係外表風光 , 如果你要入行 , 記得要劃清自己條線 , 有乜做得同唔做得 , 以免他日番唔到身呀





Yam 




 



 

沒有留言:

發佈留言