總網頁檢視次數

網誌封存

2023年7月12日星期三

大灣夢 ~ 光明前路在大灣












我地天天聽到 KOL / 自稱財務自由者講乜野要累積幾多錢先可以退休 , 保險 sell 屎又同你計乜野要儲 600 萬先退到休 , 呢 d 都係廢話呢

要財務自由 , 其實唔需要好多錢 , 你只需要有 ~ [ 產生 ] 財富 [ 能力 ] 

即係話 , 你只要能持續炒到收入 , 其實 ~ 跟本你都天天自由 , 好似之前果兩位學生咁 , Account 只以幾萬元開始 , 便有能力天天產生幾千蚊收入 , 咁你已經可以講財務自由了

當然 , 你會話可能會輸 .....會....一定會 , 但只要你能睇通市場 , 始終....你輸既次數係少既 , 咁 , 同一般出便講既一樣 , 你只要有七成贏面 , 便能 [ 生存 ] , 亦可以維持生計 

在香港 , 生活成本是很高 , 但如果你願意迥歸大灣住 , 一切便完全不同了 , 最近上左去用幾球在珠海買左樓既學生同我講 , 同樣既租金 , 只是二千多元 , 已經係好舒服既三房單位 , 其他生活成本 , 比香港平六成 , 即係話 , 你一個人五六千元已經過到一個月了

如果以果兩位天天有能力搵到幾千元既學生來說 , 只花幾天 , 成個月既生活成本已經搵到了 , 其他時間 , 就係享受生活既時間了 , 看下書 , 去下旅行 , 週圍行下都唔花得好多 , 呢種生活 , 如果你係接受到既 , 同退休無分別 , 但就同在香港賣保險既 sell 屎佬計要果 600 萬先退到休有好大分別了 

你想再淡定 d 的話 , 儲多一二十萬 , 睇多幾個市場 , 做多幾個產品 , 生活成本便有更大保障了 , 畢竟...全球有起碼二三十隻 [ 例牌野 ] 可以做 trade , 仲未計幾千隻國際市場 [ 可炒 ] 的加權藍籌股票 

一切只睇你既 [ 搵錢能力 ] , 唔係睇你有幾多錢 , 江恩都可以 trade 到 77 歲 , how about U ? 

如無意外 , 今冬 , 我應該番左上去了 , 以大灣區既成本 , 我開隊 24 hour 國際炒賣 team 專攻外國市場都有可能 , 希望到時能見到你啦 !  係我教過既先好 [ 投名狀 ] 呀 , 廢事由頭教起執你手尾呀

點樣搵大客創投 ?  到時表演一場 live trade Dow 即市 20 個底頂全國收看 , 你驚無客咩 !  你都見過我即市打敗左班  [ 華爾街精嬰 ] 架啦

再唔係 , 咪自己出資炒囉




Yam 







1 則留言: