總網頁檢視次數

網誌封存

2022年7月18日星期一

天心不改 , 地表不移










今次是 Yam Group 第二期 Gann Workshop , 第三期要出年先再諗了

期間有舊會員問會唔會開翻月會 , 其實現在 Covid 已日趨嚴重翻 , 過二個月又秋冬了 , 加埋流感 , 實在好難想像會到乜地步 , 就算開都可能只在網上 

另外 , 我成日講只練一招就能令你馳騁天下 , 所以我都會開一 d 價錢平但 [ 重要 ] 既網上 short course ......[ 應市招數 ] , 共有十招 , 你地可以較實惠既價錢 , 學到世界上唔同名家既絕招 , 唔一定係 Gann 野 , 可以係其他 legendary trader 用既招數 , 等你地續個學完之後再考慮需唔需要去到學江恩野既地步 

後生既 , 儲定一千幾百等果個 course 啦 , 你一定能夠受惠既 , Yam Group 出品不留都有保證 , 不過應該在秋天之後啦 

今次 2022 on line Gann Workshop 既朋友 , 應該係最有福既一群 , 我命帶 [ 日祿歸時 ]  , 原本既晚年應該益仔女 , 但我就選擇天煞孤星 , 而家變左益學生 , 都係命呢 , 我 trade 左咁多年 , 收集埋既技巧 , 而家就會傳授過你 , 等同一本 [ 江恩炒作辭海 ] 一樣 , 保留了最利害既部分 , 等你發掘 , 我年紀大了 , 在炒作市場有幸保到命時 , 佢亦令我生活豐足 , 過到自由自在而開心的日子 , 希望你地都能同我一樣 , 往上流 , 邁向自己想有既生活

前幾天同舊生吃飯 , 佢地講有用六壬數 , 又有用占卜去占市 ....但多數占到 [ 不備課 ] 一卦 , 我笑住講 , 得既 , 好多人已發達了 

術數裡分 [ 術 ] 同 [ 數 ] 兩部分 , [ 數 ] 好多人都 OK 既.....但就是心 [ 術 ] 不正 , 祖師爺又點會俾你地咁用呢 ......所以常出 [ 不備 ]  乃教誨下你地嗟

攪清楚你自己想做個點樣既人 , 先再占把啦 ............心正則靈 , 不過我都唔建議你地去占太多 , 損福 

平常 , 我只用 [ 數 ] 去炒 .....甚少用 [ 術 ] ......there is a reason 

唔想下世返來還 !!!




Yam     







沒有留言:

發佈留言