總網頁檢視次數

網誌封存

2019年7月24日星期三

金魚記憶的香港人


















自以為 [ 潮爆 ] 的香港人 , 以為天天追  FB , Whatsapp 就係好 IN , 每天起來就係睇下今天旺乜顏色 , 去邊度支援 , 去邊度可以圍人 , 又或不合作等等

佢地知唔知佢地既生活已經係俾個  [ 電話 ] 帶領佢走 , 令我想起晚間放狗既人士 , 本來佢養狗係娛樂自己 , 但原來生活係俾隻狗拖住走 , 跟住隻狗執屎 , 又令我想起好打機既傻佬 , 原來天天都俾打機浪費住佢既時間

上邊幅圖有兩班人 , 做緊同一樣野 , 你地覺得如何.....

另外 , 仲有一單新聞你地唔得閒留意既 , 但好重要....因為只要掌握左你既資料 , 犯罪集團可以做乜都得 ....

我有個朋友就係咁俾人用左佢既資料 , 做左好多借貸 , 佢報警都無用 , 攪到佢要攪破產先甩到身 ....你還相信大數據嗎 ?

又唔見有人去果間公司叫佢公開交代 ?  做乜唔去圍佢要佢道歉呢 ?   佢係全香港最大既資料收集者 !!!


問下自己 , 你隻眼用呢睇乜既 ?  你既生活係你定係人地既 ?

問完笑一笑罷





Yam 















6 則留言:

  1. yam sir, 小心D癲狗會追住你pat pat咬呀!
    肯去接受意見就唔係黃人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真睇得起我 , 我又唔係名人 , 無價值架

      刪除
  2. 我見有條友成日都隊住你, 依家係誰大誰惡誰正確嘅時代。是非黑白都分唔清

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同街邊乞兒無分別 , 死一個少一個 , 益政府

      刪除
  3. 哩間野... Y2K年代開始在香港成獨市生意, 銀行財仔都要(被逼)用佢, 從來無人質疑佢地IT保安... 更無人質疑利益輸送......

    回覆刪除