總網頁檢視次數

網誌封存

2019年7月31日星期三

同志們 , 堅持吧 , 你得既











https://yamgroup2013.blogspot.com/2019/07/blog-post_98.html



快 d 攪大 d 啦  ,  我就沽緊期指 ( 沽空香港 )  ........香港市場跌得越深 , 我越發達

拜託晒 .....不過各安天命 , 你有你傷亡 , 我有我發達 ....

記住.....你示威 , 你暴亂 .....我發達 ......清楚 !!!

" 年青人 , 你得架 , 將來世界係你架 "  .....煽唔煽情呀 ? 感唔感動呀  ?   歡歡     hhahhahahhaha.....

攪惦後幫你整個墓志銘 ....大大個 .....你地而家既文盲暴徒行為已經令我平反左 64 ......豬聯會呃左我地 30 年捐款

唔緊要啦 , 我做美狗既 [ 賊阿巴 ] 同佢一齊發達....賺番 .....我既行為 , 完全合法 .....你既行為就.........


這只是炯炯開始 ..........hhehhehee 



Yam 







4 則留言: