總網頁檢視次數

網誌封存

2019年3月28日星期四

水星逆行是股災













今晚 , 在股票期權分享會 , 我地有過百對眼睛 ( 加埋眼鏡 ) , 一齊做左個統計 , 去推翻左呢個  post  既題目  ~ 水星逆行是股災 

統計得出既 hit rate 成功率 , 唔夠 28% ........同我 20 年前第一次聽呢個  [ 謊言 ]  跟住做 backtest 既後果一樣

我地既統計基礎 , 係水星逆行開始發生後  3 - 11 天內 , 出現股災既成立次數 

當然 , 你可以照用呢個天象 , 又或者改變用法去適應翻你睇到既獨特諗法 , 同其他用 indicator 方法一樣 , 定好止賺 / 蝕  , 你就點做都得了 

以  Planet retro 去判市既方法 , 講得最多應該係  Henry weingarten  , 佢出左本書叫  Investing by the Stars .........有興趣既可以睇下 , 不過要密切留意書中其他相關元素 , 先去決定單用 [ 逆行 ] 技巧 ....


Good luck ...我不是天星大師 , 我只是 Trade what U see 之  [ 使徒行者 ]    !!!


專家同江棍既分別 , 就係我一定唔會  [ 人云亦云 ] 


我  [ 專業 ]  既地方 , 就係我已經行過大部份江恩行既步伐 , 亦知道乜野係對市場 work , 乜野唔 work , 其實大部份你地而家見到既江恩工具 .....只係當年  Gann  既試驗品 ........成效不一 , 別太認真 


M & M 既後果可能會好一點  hhahahahahha  : )




  

Yam 













沒有留言:

發佈留言