總網頁檢視次數

網誌封存

2019年3月22日星期五

11 years Anniversary ( Jupiter Return 木星回歸 )





















今晚 , 呆滯地想下自己十年來做過乜 , web surf 之下 , 原來 3962 日之前 , 孕育左一個叫 Yam Blog 既物體 , 當初又無特別揀一個乜野日子 , 突然地某晚就在 Yahoo 網站上寫起 Yam Blog 來了 ...由於前 Yahoo 網站已結束 , 你現在睇到既係暫存於 We share blog server 既取替品 

Blog 起初之目的 , 是分享我在學習  [ 江恩 ]  時所遇到之難題及經驗 , 偶爾又為自己身邊遇到既事情寫下日記 , 仲有就係有時為市場判下市 , 考驗下自己 , 亦有對社會發生緊之事情出下聲 / 抱不平 , 有時開心時又播下 You tube 自己喜歡既歌 ( 大多數在開心時 ) , 其實都幾多元化 , 講下講下....原來自己十多年前已經是時下形容既不知所謂 KOL 

寫 blog 既原因之一 , 其實係識我耐既人都知 , 我平常唔多講野 , 當有時想講野時 , 就會在 blog 裡寫出來 ....寫寫下原來寫出一股發洩的心來 , 有時仲寫得幾 high tim , 咁樣就寫左咁多年了 

我成日都講 , 有好的開始 , 就有好的結果 , 今晚開下 Yam Group 個盤 , 以前無留意 , 原來無論 Geo 或 Helio 都幾強 , 應有既大三角都有好幾個 , 仲係大星組合 ......而 helio 果個盤 , 仲好清晰地逞現出來

我唔知係好運定符碌 , 有個咁強既  [ Yam blog 天盤 ]  ....因為 ...個 Yam Blog 係由我開山立派既 , 佢同我個人既人盤一定有好緊密的關係 , 否則....個 blog 就唔係由我寫啦 , 真要謝主濃恩了

由於木星就回歸 , 將會有好野發生 , 或者 ....學下 Connie Brown 咁寫番本回憶錄罷 ....到時再算 ....


你有冇睇 Yam Blog 超過十年啦 , 係就在天空中講句多謝你啦老友記 





Yam    : ) 


















6 則留言:

  1. 當日行書局,見到本“不傳之秘江恩價格時間”,返屋企上網睇下,無意中見到Yam Group,無幾耐做埋學生.....轉眼十年,可惜學生未成大器,到處撞板。

    回覆刪除
  2. http://yamgroup2013.blogspot.com/2014/08/8-30-mar-2009-yahoo-blog-hk.html?m=1

    回覆刪除
  3. 我記得有日,問左大師一個問題,究竟邊D線有用,邊D線無用,無幾耐就見到以上呢個post.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個 post 正正是解決好多人對江恩之難題所在 , 若然未到只是時辰未到 , 係經驗累積未夠 , 唔好氣餒 , 江恩都講過 , 醫生律師都需要 practise 多年先可以爭取寶貴經驗 , 知識只係開始 ......

      刪除