總網頁檢視次數

網誌封存

2018年12月4日星期二

七分天定三分人 ~ 運氣魔法師






















上兩個 post , 我說明了  [ 可贏的法則 ]  , 你可能會好開心 

今次呢個 post , 係要你將可贏的法則收歛一下 , 因為 , 如果事情係咁容易的話 , 就通街都是富豪了 

[ 排除法 ] 係我常用之方法 , 因為除去了失敗的因素 , 餘下的就必然是成功的來臨 , 一個正常人 , 三衰六旺  ( fibonacchi 法則 ) 係正常既 , 我地既物質身體 , 受大地星晨陰陽所滋養 , 無論我地既意志幾堅定 , 都一定受果 d 野影響 , 產生出  [  順逆  ]  , 有時進取 , 有時退縮 , 影響了成敗 

而大部份不利之因素 , 在你出生剎那 , 已經隨你而來 , 不利因素是指  [ 性格 ] , [ 惡習 ] , [ 我取 ] , 我稱之為習氣 , 有宿命通既人 , 就可輕易從他人既樣子 , 氣味 , 了解該人既前生習氣 , 亦可提醒佢清理既辦法

先天出世前既野已經確立了你早年既行為 , 是  constant , 不能改 , 淨下既 , 就是你後天能 [ 修改 ] 的部份 , 即世緣 , 遭遇 , 對人之態度 / 行為等等

Constant + Variable  =  Remaining life 

可修改的部份 , 只佔 3 成 , 而想從呢 3 成裡淘出金來 , 是大學問 

了解了以上所述 , 要贏 100 倍 , 首先...你要了解自己 , 最簡單既莫如 [ 運氣 ]  , 人一年裡 , 最少有兩日是天合地合 , 在這兩個日子之附近 , 都有可能是好運的 , 但在好運來臨之前 , 你應先有贏錢的準備 ~ 

資金之累積 , 技術之熟習 , 膽量之培養 , 經驗之習成 , 頻密的監察 , 果敢之決定 , 呢 d 通通都是必需條件 , 務求於運氣來臨時 , 一擊即中 , 一次 100 倍 , 跟住 ....又要好好地等下次 

我身邊既職業賭客 , 都是這樣的 [ 等 ] , 最易見的例子 , 就是以前我 post 過老友點樣等待足球 event 出現 , 用 150 元贏 20 萬 

http://yamgroup2013.blogspot.com/2016/10/blog-post_9.html

http://yamgroup2013.blogspot.com/2017/03/blog-post_80.html


如各位有興趣學習點樣找出自己幸運的日子 , 又或者不利之日子去避免做  trade 的話 , 我會在 1 月 怡東酒店聚會中 , 加入呢個項目 ......

有興趣的人仕 , 可  email 我們 , 並註明  [ 參加怡東酒店聚會 ]  便可 

今晚 , 我既運氣好壞參半 , 吃飯後到馬會對六合彩 , 一張六中 4粒 , 一張七中 3 粒 , 但後來到 Mcdonald 吃雪糕新地時 , 沒有云呢拿味 , 只有朱力味 , 無奈地要接受 ......this is life !!!





Yam    : ) 









沒有留言:

發佈留言