總網頁檢視次數

網誌封存

2018年7月12日星期四

Thanks !!!
















感謝各位朋友今晚抽出寶貴時間 , 到臨第一 Round 之 Trader Interview 

座中 , 我解釋左點樣去計算一個基本 Trader 在 Institution 之最低生存成本元素 , 我地會用點樣既 Trade setup , Day trade 之著意點在那裡 , 我會點樣協助去做 Trade , 反過來我亦接收到頗多對炒期之難題及答問

席中有人問 , 其實好多野我可以做晒 , 為何要請人 ?  林鄭好唔好打我唔知 , 但政府都要請好多人去做好多野 

我表達了不少重要之炒期線索 , 希望各位都可以細意參詳個中之賺錢機會 , 或許這只是一個初步之會面 , 協調大家將來合作之機會 

最後 , 可能真的要經過實戰考驗 , 才能真正贏出此機會 , 對你們的合理要求 , 定會向管理層轉達 / 爭取 

祝炒期期開得勝 , 天天得心應手 !



Regds
Yam Group Gann Research 
Yam Chief











2 則留言:

  1. 多謝Yam Sir!真係大開眼界,好多嘢係行內人先知,街外就算炒一世都唔會識,獲益良多!

    回覆刪除