總網頁檢視次數

網誌封存

2018年5月30日星期三

舉頭三尺有神明 , 站外左右有高靈






















呢個係一個好迷信的故事 , 如果你是一個自視好科學 既  [ 潮人 ] , 就不要再繼續了

某傍晚 , 因為天氣太熱 , 經過投注站 , 入去過一過冷河 , 因為全港最勁既冷氣就是馬會 , 坐低做完低頭族半個鐘 , 步出投注站門口既一剎那 , 有異常 Beta 波頻觸及我既腦海 , 著我買六合彩 , 仲俾左四個字我

不過 , 據我經驗 , 果幾個字 , 打死我都唔信會攪出架啦 , 就是 5 , 6 , 7 , 8 

初頭以為是自己妄識 , 因為香港既數宇十個人有三個有精神病 , 想唔理佢 , 但波頻越來越強 , 就像是 double confirm 個預測 , 心諗 , 既然係咁 , 就順其自然啦 , 俾你呃晒都係兩舊 , 所以.....就中了

不過 , 如果我重皮 d 用 5 膽全餐 , 可能會中多 d

呢個故事話我地知 , 無論預測有幾似既野 , 我地都要衡量翻自己係咪有精神病 , 又或者係受人 / 鬼既所託非人 , 唔好 over trade , 最後 , 就係要明白 , 個個投注站外 , 都有人 / 神 / 靈 ....守護住 , 中獎 ....唔係偶然呢架


以後 , 壞事唔做 , 好事多為 , 就會得到裨佑架啦 !!!  我諗 ....今次果位仙人 , 都係想借我口在 Blog 裡講你地知嗟 , 佢應該係土地公


阿彌陀佛 



Yam  :)








沒有留言:

發佈留言