總網頁檢視次數

網誌封存

2018年5月25日星期五

5000 年來無變過

















友人傳來一段文章 , 原來世態民情 , 幾千年來無乜點變過 ......

所以話 , 藍絲又好 , 黃絲又好 , 講乜都無銀用 , 改變唔到乜野

除非 , 你係一個老豆賺錢仔享福既福街富二時代啦 , 你吹得佢脹咩 !!!

坦白講 ,  我真係仇富架 , 如果我有個富爸 , 我諗我超越左家誠哥好耐了 ......hhahhahahhaa , 而家都係 , 不過係思想上  , 擺脫了錢的魔咒 , 懂得平常是福


Happy Weekend !!!



Yam 









4 則留言:

  1. 地球同一個位置同一個角落,一些事反反覆覆維持了5000年
    究竟距離轉運的日子有多遠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無始無終 , 不生不滅 .....幾十年前有人想涼快一點 , 所以造左個冷氣機出來 , 世間所有野都係唯心造 ......人類想出來既
      不過 , 其實我地亦可以轉第六識 ( 阿賴耶識 ) 為第八識 ( 白淨識 / 阿陀那識 ) , 返本還源 .....走人
      講就好易既 , 不過我就可能要好多世 , 你就即身成佛 , 擺脫輪迴了

      刪除
    2. 我思;故,我在。

      刪除
    3. 一成人白痴 , 八成人日日打大妄想 , 只有一成人清醒......唔好諗太多了

      刪除