總網頁檢視次數

網誌封存

2018年1月27日星期六

風土症

















                                            https://www.facebook.com/stockxyz/?ref=py_c



個城市已經邁向一股胡亂 Stereotype 其他人既行為 / 言論 , 作為自身加冕成  [ 無上王 ]  既風氣 , 一旦聽到唔岩自己心意 , 又或同佢自己想法有異同既 , 就會反 , 始作俑者可能就是我地尊貴既犯民 / 自由黨 / Face 哭 / 校園文化 ........ 太平天國 ?  中世紀教廷 ? 

總之 , 無論政府做乜 , 事前都已被 label 左係錯 / 有陰謀既 .....呢種自我完滿道德高地批判既行為 , 就係令我地社會分裂既始創元素 , 星星之火 , 已傳遍全城 , 人人見到 , 都已染病

Face 哭裡既一係 like ,  唔係就 Bite .....聯黨而結派互相助大聲援 , 我地每天都感受到呢種可怕 / 無知 

偉大科技進步既背後 , 其實...不知退了幾個 century 

竟然有人對我呢個無乜人氣 , 無乜影響力既垃圾 blog , 以及蚊形既倉位而大做文章 , 炒家 ...本來就是各不相干既行為 , 被 stereotype  作為英雄主義 , 要炒得強過人 , 耍炒得大過人 , 要勝過全世界既意識流 ......都算得上一種 super 阿 Q 

不務正業 , 淪落到要做炒家 , 已經不是一件光彩事 , 仲有人仍要在沙漠上爭做 3 分鐘虛幻英雄 ....


Btw 上便個   [ 批評 ]  Facebook 幾有趣 , 原來好多假名家都入左榜 , 俾人爆料講真相 , 不忍目睹 ....好多江棍都有份 , 想上堂學炒野既睇清楚先啦 ........ 我幾時入榜呢 ?    : ) 


好多感冒菌呀 , 大家帶翻個口罩罷 , 最好係 N95 , 免被呢股壞風氣傳染 ....仲有 , 飲多幾杯果汁 ..... 維他命 C +




Yam 









3 則留言:

  1. 立心不良之鼠輩, 必遭天遣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然 , everything correspond with time , 無例外 , 亦好公平 ...

      刪除
  2. 所以財棍要小心D了

    回覆刪除