總網頁檢視次數

網誌封存

2017年10月30日星期一

回歸基本











晚上經過電訊手機鋪 , 見到新手機預定 , 立刻走左去金拱門 ( M 記 ) , 坐低上網睇睇性價比 ....

唔好誤會 , 我非果農 , 絕對唔會炒 I風 X , 我係百分之五百唔會追科技產品既 , 我想買既新手機 , 只是一部  NOKIA 5 

論 Spec ...N5 已是一部用上高通八核既作品 , 這點...對我亦無乜特別 , 因為手機頂多只是用呢 Whatsapp ( 無錯 , 我已經唔記得上次我講電話係幾時 ? ) , 間唔中上下網 , 睇下倉位 .....其他既 ......已經是多舊魚既野了 , 咁 ....我究竟貪 N5 乜呢 


1) 鋁合金一體化機身 ,  I hate plastic stuff 

2) corning Gorilla Glass Protection display ....未用過 , 你唔會知佢有幾好 , 我用過 ....一絕

3) Size matters .....5.2 inches .....optimize size ...my preference 

4) water proof ....雖然官方冇講 , 但網上有將佢掟落水 , 跟住開翻 ...又無事行翻

5) Radio ....yes ....radio really 

6) 電池持航力 , Nokia 出左名長氣 ....以前部 N535 , 放左响度成年 , 早排拿翻出來仲有電 ...佩服 

7) 可以 load 翻好多舊 [ 電玩 ] 同經典 Nokia 鈴聲

8) 最後 , 當然 , 對我呢種窮鬼呢講 , Price matters .....


Nokia 從出江湖 , 應該想建立番江湖地位 , 新機質數應該有翻咁上下 , 以前既死門 Win phone 系統亦已轉上 Andriod 7.1  , 又有晒以上咁多我想要既野 .....只是千三 ......wow .......已經無乜空間俾我 dislike 佢 ....即時訂機 ....要三天 ........good ....現代 , 已經好耐無左訂野既感覺同期望了 


期望中 .......


俾錢後 , 個哥仔問我係咪因為情意結先考慮翻  N 品牌 .....我想 , 都有一點點 .....   : ) 





Yam 







沒有留言:

發佈留言