總網頁檢視次數

網誌封存

2017年10月27日星期五

子非魚 , 焉知魚之樂 / 苦




























今晚期權分享會 , 我以上便呢條牽強既香港人所謂發達 equation 開始 ........


中原地產指數 , 由 2003 沙士既約 40 點 , 升至 2017 今年既 160 點 , 即係話 , 若果你當年夠膽入市 , 先投入首期 , 再個個月準時投入供款 , 當中要解決了不可預計既任何風險 , 捱到今天 , 當你賣出呢層樓 , 持貨 14 年 , 以年複式計就有 4 倍回報  ( 若扣除了首期及投入供款 , 其實總回報一定小過 4 倍 ) 

14 年辛辛苦苦去延續一個投資決定 , 回報只是 4 倍 .........


相對股票期權 , 我地今晚分享有 Insider 只以 3 天之時間 , 將本金翻了 4 倍或更高 .....


當然 , 兩者既投資方式有人話有分別 , 但在回報既角度去看 , 在我而言其實係一樣 , 一個 trader , 係唔會理會你用乜工具去做到該個回報 , 因為你老世係只會理資產增值若干 ........其他 , 你諗你 


你地亦都應該考慮下兩者既分別在那 , 選擇你適合做邊類投資人 , 揀好左 , 就唔好諗東諗西 , 先做好一樣野 , 做到成為專業 , 先再考慮其他都未遲 , 大會裡 , 我亦都回答左你點樣用 5 大原則做好呢份工 , 若果你做唔到既 , 就唔好浪費時間了 , 不如花 14 年去供樓吧

唔好以為可以一腳踏兩船 , 雙得益彰 , 兩樣都做 , 因為我見過唔少人過河搭沉船了


I am old enough to  PLAY SAFE & know well of what I'm doing always .......but not again 


" Survive first , Invest later "  .....is the name of the Game ....索老如是說


Good Luck !!



Yam  









沒有留言:

發佈留言