總網頁檢視次數

網誌封存

2017年10月12日星期四

通告一則





























Hi Blogger 





我呢幾年時常都有心靈感應有人 hack 緊我 email , 對人講 , 周圍既人都說我精神病 ( 其實我未好番...hehe ) ....


今天收到 Yahoo 通知我 , 話執法機關查到真有此事 , 真的有非法份子 , 於 2013 年 8 月期間 , 未經授權下進入我帳戶盜取資料 ......並將帳戶內之姓名 , 電郵等資料偷走 



但為何 4 年前既事情 , 現在才通知我呢 ? 



我公告此事原因乃係基於在任何狀態下 , 我不知在那段期間 ( 2013年 8 月 )  是否有人利用我的名字 , 向閣下寄出任何郵件 , 做成金錢 / 心理 / 聲名上之傷害 , 做成誤會 , 就此通知一聲 



最後 , 我想同果 d 笨賊講 .....我一文不值 , 何解選中我呢 ?  你估我係十多歲既靚仔咩 , 重要既資料又點會放在郵箱呢 ....如果係想知我持有乜倉既話 , 直接打電話問我咪得囉.......笨賊





比你更笨的 Yam  











3 則留言:

  1. http://www.ithome.com.tw/news/117253
    你只係三十億分之一。。。

    回覆刪除